Nem kell más hozzá, csak egy 993-as Porsche és rengeteg pénz
Sokan vannak rákattanva a Porsche 911-sekre és ebből rengeteg különböző feldolgozás született már a visszaöregített, de lehetetlenül erős 964-estől a terepre átreszelt G-modellig. Mások irgalmatlanul kiszélesítik és mindennél több szárnyat raknak rá, mindeközben a Gunther Werks 993-asokat csinál, méghozzá nagyjából az alapoktól, karbon karosszériával modern holmikkal. Hát, nem néz ki rosszul.
Akárcsak a Singer, a Gunther Werks is kaliforniai cég és a felnikről meg más tuningcuccokról ismerős Vorsteinerhez tartozik. A 993 Remastered persze, mint minden hasonló építés, egyedi igényekhez igazított. Most éppen egy roppant ízléses kombinációt készítettek, ami alatt nagyon jól mutat a Fuchs stílusú felniszett.
Önmagában is klasszikus összeállítás a zöld fényezés és a nyeregbarna belső, de a 911 esetében ez azért is fontos, mert az Irish Green nem csak az első 911-es és az 1 milliomodik darab színe volt, hanem Ferdinand Porsche személyes kedvence is.
Ami nem karbon, az alcantara vagy bőrkötésű az utastérben, a konkrét autó emellett Touring változat, ami annyit tesz, hogy extra zajszigetelést kap és bőr csípőpárnákat a kagylóülésekre, hogy kényelmesebb legyen.
565 ezer dollártól kezdődik a Gunther Werks kezelése, amihez roppant egyszerű a recept: kell hozzá egy 993-as, aminek a vázát felújítják és megcsinálják olyanra, amit a kedves vevő kíván és kell még hozzá egy halom pénz.
Ezért cserébe a 911-esbe az oregoni Rothsport által fejlesztett 4,0 literes, hathengeres bokszermotor kerül, ami nagyjából 430 lóerőt tud és picit kevesebb mint 450 Nm nyomatéka van. Szénszál erősítésű műanyag elemekkel az autó súlya megáll valamivel 1,2 tonna felett. Nem elég, hogy szép, még tisztességgel megy is. Bár kétlem, hogy épp az ilyen Gunther 911-esekbe pörögnek intenzíven a kilométerek.