A nagy autógyárak neves zeneszerzőket kértek fel a feladatra: a BMW egyenesen a filmzenéiről ismert Hans Zimmerrel komponáltatott villanyautó-hangot, a VW ID.3-hoz pedig Leslie Mándoki keverte a szintetkius hangokat. A Lotus kisebb cég, kisebb nevet szerződtetett, bár szintén egy tapasztalt hangkeverő, a zenei producer Patrick Patrikios szakértelmét hasznosították.
A Lotus rajongó producer nem csak motorhangot készített, de az autó minden olyan effektjét, amelyet működés közben kiad, márpedig elég sok ilyen akad: az ajtónyitás hangjától a figyelmeztetéseken át a motorzaj-imitációig.
Ez utóbbihoz a Lotus múltjának is van némi köze: a kétszeres világbajnok Lotus 49-es Cosworth DFV motorhangjának felvételéből kevert az eredeti, agresszív, rekedt üvöltésnél mélyebb és nyugodtabb hangsávot Patrikios (a videó végén, 1:40-től lehet meghallgatni az eredetit, és a végeredményt).
A mesterséges hanggenerálás egyébként általános szükséglet a villanyautók alacsony zajszintje miatt – a gyorsan közeledő jármű hang nélkül sokkal nagyobb veszélyforrás, mint hanggal – és már most is látszik, hogy nem mindenki ugorja meg a feladatot egyforma sikerrel. A Rivian Amazonnak szánt furgonjának prototípusa például kifejezetten zavaró hangokkal zaklatta fel Los Angeles egyik külvárosát.