Tizenegy év fordozás után végül a Skodánál köt ki Ken Block, az autós gymkhana videók sztárja. Hogy mikor jönnek a Fabiával veretős látványvideók, még nem tudjuk, az első skodás versenyükön mindenesetre már túl vannak a Skodával.
A cípőmárkájával meggazdagadott Block bő 15 éve hobbista raliversenyző, aki ralivrsenyeken nem produkált különösebben eredményes pályafutást, gymkhana videói miatt viszont a legnagyobb raliversenyzőknél is ismertebb lett a neve. Ez a fura indiai kifejezés ügyességi sportversenyeket takar, hosszú évek óta bővülő gymkhana videóival Block és stábja pedig ügyesen sajátította ki a műfajt. Ezeket az ügyességi látványorgiákat előbb a Subaru, később a Ford autóival forgatták, nagyjából két hónapja viszont kiderült, hogy Block és a Ford útjai külön válnak, így Block úgymond szabadon igazolható lett. Nagy meglepetésre az amerikai piacon semmilyen érdekeltséggel sem bíró Skodánál kötött ki.
Block autója lényegében egy Fabia R5, de nem teljesen ugyanaz, mint amit felénk, illetve valamennyi FIA érdekeltségébe tartozó raliversenyen látni szoktunk. Az amerikai bajnokság szabályrendszere némileg eltérő, ennek nyomait látni a szokottól eltérő aerocsomagban a fekete Fabián. Hogy a 265 lóerős, turbós négyhengeres 1,6-oshoz már most hozzányúlhattak-e, azt nem tudjuk, de ha lesznek a Skodával közös gymkhana videók, azokra biztosan felhúzzák majd a Fabiát.
Block és a Skoda első közös versenyén a hétvégén túlestek a felek. A 100 Acre Wood Rally volt erre az alkalom, ahol Block korábban már hétszer nyert. Most sem volt messze a sikertől, de végül szoros meccsben lett második - a Blockhoz hasonlóan nem első sorban ralis karrierje miatt ismert - Travis Pastrana mögött.