A BimmerToday kérdéseire válaszolva árult el néhány, eddig ismeretlen részletet az M3 és az M4 típusok projektmenedzsere.
Robert Pilsl elárulta, hogy a vásárlók miatt megmarad a manuális váltó a kínálatban: váratlan módon ezt leginkább Észak-Amerikában igénylik a vevők. Ugyanakkor azt is elmondta, hogy egyelőre a négyféle hagyományos karosszériaformával tervezik piacra dobni a BMW sportmodelleket: az M3-as szedánként és kombiként, az M4-es kupéként és kabrióként lesz elérhető.
Bár olyan pletykákat is hallhattunk korábban, hogy jön egy ötajtós M4-es a Gran Coupé helyére, erre valószínűleg nem kerül sor: Pilsl szerint egyszerűen nem látszik, hogy egy ilyen modell iránt meglenne az igény. A családi sportmodell szerepét az M3 Touring tölti majd be, bár ezt a típust elsősorban Európának szánják – úgy néz ki, hiába indított aláírásgyűjtést az amerikai BMW-s közösség, hogy a kombi sportmodell az Egyesült Államokba is elérhetővé váljon.
Az M3-as és az M4-es BMW egyelőre kupéként és szedánként kapható, de ahogy a nyilatkozatból is kitűnik, a Touring és a kabrió bemutatása sincsen már messze: valószínű, hogy mindkettőt bemutatják még az idén.