Se nagy múltja, se nagyszámú eladásai nincsenek, a brazil Ceara állam kormányzata mégis nagyon igyekszik, hogy mentse autógyártóját, a Trollert. A huszonhat éves terepautós márka a Ford kivonulása miatt került a megszűnéshez közel.
Miután a Ford januárban bejelentette, hogy felszámolja gyártókapacitását Brazíliában, úgy tűnt, hogy a 2007-ben a detroiti óriáshoz került Troller márka elvész a költözéssel együtt. Az 1995-ben, Brazília az északkelet részén, Ceara állam Horizonte nevű városában alapított márka kisebb-nagyobb terepjáróival nem hagyott mély nyomokat a globális autógyártásban (bár 2005-ben felhúztak egy üzemet Angolában az afrikai piac kiszolgálására), de a brazilok büszkék rá, és úgy tűnik, megmentenék.
Ceara állam kormányzatától jött a hír, hogy több esetleges vevővel is tárgyalnak. Mint mondják, bármit megtennének, hogy valaki átvegye a Fordtól a Trollert és tovább folytassa a gyártást. A bármit elsősorban adókedvezményeket és különféle támogatásokat takar, állítólag három komoly érdeklődő is fellelkesült ezek hallatán, és még az is lehet, hogy valamelyik megmenti a márkát. A Trollernek jelenleg egy típusa van, a T4-es, egy négyméteres terepjáró, amit a Ford Ranger alvázára építenek, annak a 3,2 literes motorjával. Ha sikerül életben tartani a márkát, ezeket az alkatrészeket a későbbiekben is importálhatná a Fordtól.