Már nincs abban semmi meglepő, hogy a Geely a Volvo szaktudásával a háttérben versenyképes modellekkel jelentkezik. Most például egy XC40 méretű és alapú, de saját formatervű modellt mutattak be.
A korábban KX11 néven ismert típus a Volvo szakemberei által fejlesztett CMA platformra épül, és a svéd gyártótól jön a kétliteres turbós négyhengeres is, amelyet itt hétfokozatú automata váltóval kínálnak, 218 vagy 238 lóerő teljesítménnyel. Az erősebb változattal a Xingyue L nem is megy rosszul: akár 7,7 másodperc alatt elérheti a százas tempót.
A típusba emellett 2-es szintű vezetéstámogató rendszer is kerül, ami egyebek közt önállóan képes szűk helyekre beparkolni, és a gyártó szerint 200 méterről a gazdájához is hívható az autó.
A típus Kínában néhány héten belül elérhető lesz, de úgy tűnik, nem csak otthoni forgalmazásra szánják. A bemutató kapcsán legalábbis globális bevezetésről beszéltek, amelyre a nem túl távoli jövőben sor kerülhet.