Ötféle hajtásképletet kínál az Iveco új nehéz teherautója, amely akár 510 lóerős motorral és nyolckerék-hajtással is elérhető lesz.
Az Iveco persze a szabvány elemekből építkezett, ahogy az ebben a kategóriában megszokott. A fülke szinte egy az egyben az S-Way-ről jön. Itt persze több a fényezetlen műanyag elem, és a könnyen tisztítható kemény műanyag. A műszerfal kialakítása is hasonló, bár itt is spártaibb kivitelezéssel találkozunk a T-Way esetében. Fülkéből egyébként kétfélét is kínálnak: az S-Way hosszú, fekvőhelyes kabinját, illetve egy rövid nappali kabint, amely az ülések mögött véget ér.
A motorválaszték a 8,7 literes Cursor 9 és a 12,9 literes Cursor 13 sorozatból származik: a soros hathengeres dízelek 340 és 510 lóerő közti teljesítményt kínálnak. A motorokhoz 12 vagy 16 fokozatú, automatizált kapcsolású váltó rendelhető.
A T-Way két-, három- és négytengelyes változatban készül majd: természetesen kínálnak 4x4-es, 6x6-os és 8x8-as összkerék-hajtású változatokat, de ezen felül lesz 6x4-es és 8x4-es változat is: ezeknél csak a négy hátsó kerék hajtott, az első kerekek pedig csak a 25 km/h alatti sebességeknél aktiválható hidraulikus hajtásban vesznek részt. Ez a megoldás állítólag alacsonyabb tömeget és jobb fogyasztást jelent, cserébe gyengébb terepjáró képességeket ígér.