Az SSC ugyan nagyon nehezen hozta össze a sebességi világrekordot, de a presztízsveszteség ellenére folyik a Tuatara sportkocsi fejlesztése. Most két új változatot is mutattak, a Strykert és az Aggressort.
Külsőre nincs sok eltérés a két új változat között: mindkettőre felkerül az új légterelő-csomag, amely nagyobb leszorítóerőt termel: 260 km/h-nál nagyjából 500 kilogramm súlyának megfelelő erő keletkezik a karosszéria elemein, méghozzá úgy, hogy az erő 45%-a terheli az első, 55%-a a hátsó tengelyt.
A Strikeren ennyiben ki is merül a változtatás, mivel ezt a változatot utcai használatra tervezték. A motor a normál Tuatarából már ismerős 1750 lóerős 5,9 literes biturbó V8-as, amivel az autó várhatóan alacsonyabb végsebességet érhet el, viszont a kanyarsebesség valamivel nagyobb lehet.
Az Aggressor az extrém pályaváltozat: ezen is alkalmazzák az új aerodinamikai elemeket, de a motorja 2200 lóerős, és több olyan kiegészítőt is kínálnak hozzá, például nyitott kipufogórendszert, ami az utcai modellnél bukást hozna a műszaki vizsgán.
Az eredeti SSC Tuatarából száz példány készül, és a Strikerből ugyanennyit terveznek készíteni. Az Aggressor viszont csak 10 példányban készül – nyilván felmérték, hogy a csak tréleren szállítható gép iránt kisebb lesz az érdeklődés.