A Lynk & Co márka a kezdetektől teljesen a Volvo megoldásaira támaszkodik saját típusainak kialakításánál – nincs ez másként a 09 típusjelzésű csúcsmodell esetében sem. Ám az először fordul elő, hogy a svéd márka nagyobbik, SPA jelzésű padlólemezét is felhasználják a kínaiak.
A hasonlóság egyébként nem is olyan egyértelmű: egyrészt a Lynk & Co változat nagyobb – a hossza 5,042 méter, a szélessége 1,977 méter, a magassága 1,78 méter, a tengelytávja pedig 2,984 méter. Másrészt a karosszéria burkolatát is teljesen áttervezték: itt is a márka kisebb modelljeinél már megismert békalámpás orr-résszel és a vizuálisan megtört hátsó tetőoszloppal találkozhatunk.
Műszaki szempontból ugyanakkor régi ismerős minden megoldás: a kétliteres Volvo turbómotort használják, enyhe hibrid, hagyományos hibrid illetve konnektoros hibrid kiépítésben. A lehetséges teljesítményszintek 252 és 431 lóerő közé esnek, és minden változat összkerék-hajtású lesz. Szintén közös pont a nyolcsebességes Aisin automata váltó.
Árakat egyelőre nem mondtak, de Kínában – részint a helyi gyártás miatt – egész biztosan olcsóbb lesz a Lynk & Co 09 a Volvo csúcsmodelljénél. A forgalmazás Kínában a negyedik negyedévben indul majd, azt viszont most még nem tudni, hogy exportot terveznek-e más piacokra.