Ken Block veretős videóiban több mint tíz éven át szerepeltek különböző átépített Fordok, 2021 januárjában azonban bejelentették, hogy az amerikai autóversenyző elválik a márkától. Ennek biztos jele az is, hogy a korábban neki épített autók folyamatosan feltűnnek az eladó különlegességek között, most épp a pusztító pickup van soron.
Földúton fennakadna és trágyát sem lehet vele szállítani, mert egyrészt le van ültetve, másrészt nincs platója. Cserébe viszont van rajta vonóhorog, ha valaki tényleg kisebb munkákra vagy bringaszállításra fogná be a Ford F-150-nek látszó autót. Láthatóan csak a formai elemek származnak az 1977-es modellről és a Hoonitruck valójában egyedi kreáció.
Csővázas, karosszériáját pedig katonai minőségű alumíniumból készítették el kézzel, a benne lévő motort korábban a Ford Performance használta a Ford GT Le Mans-i versenyautó prototípusában. Hatfokozatú Sadev váltó kapcsolódik hozzá és összkerékhajtás. 3D nyomatott alumínium szívócsatornát kapott és adnak belőle tartalékot is az autóhoz. A motor 914 lóerőt ad le 7400-as fordulaton és több mint 950 Nm nyomatéka van, amivel azért már fokozottan alkalmas arra, hogy felhőt gyártson a gumikból.
Beltere funkcionális, hiszen ez valójában egy versenygép és egy produkciókra preparált autó keveréke. Ezért van benne bukócső és Recaro Profi SPA karbon kagylóülés, alatta pedig egyedi KW futómű. Két kényelmi funkció jutott bele, az egyik a távoli indítást lehetővé tevő FordPass, a másik a tolatókamera.
1,5 millió dollárból építette a Honnitruckot az LBI Limited és olyan videókban szerepelt, mint a Gymkhana 10, a Climbkhana Two és az Amazon The Gymkhana Files. Most 1,1 millió dollárt kérnek érte és ezért cserébe a Honnitruck mellé csapják a tartalék blokkot, kerekeket és komplett karosszériát, valamint további apróságokat is. Ez az ára egy Ken Block kezdőszettnek.