Ami elsőre feltűnik, hogy az F8 N-Largo-nak nevezett modell karosszériaelemeinek nagy része új az övvonaltól lefelé. A gyárinál élesebb vonalvezetés új karaktert kölcsönöz az autónak.
A bizonyos szögekből egészen Lamborghini-fazonú karosszéria nem áll rosszul az F8-nak: olyan, mintha a Novitec új sportkocsit épített volna a Ferrari köré.
Belül persze nincs akkora különbség, ahogy a külső alapján sejthető. A legnagyobb eltérés a 720-ról 818 lóerőre növelt teljesítmény, bár a menetdinamikában már nem hoz drámai különbséget. Az F8 Tributóhoz képest három tizedmásodperccel javult a gyorsulási idő százig – 2,9 helyett 2,6 – kétszázig pedig négy tized az eltérés: 7,8 helyett 7,4 másodperc az N-Largo ideje. A pontos végsebességet a Novitec nem adta meg, egyelőre csak annyit mondtak, hogy az autójukkal túlléphető a gyári F8 340-es csúcssebessége.
Egyelőre nem tudni, hogy mekkora felárral kínálják majd az új F8 változatot, azt viszont már elárulták, hogy összesen 15 példányt terveznek legyártani, így valószínű, hogy nem lesz olcsó.