Az elektromos autókról szóló ígéretek korát éljük, így nem túl meglepő, hogy a Jeep is dolgozik egy ilyenen. A meglepő az, hogy 2023-ra ígérik, ami autófejlesztéshez nagyon kevés idő, általában csak a tervezési folyamat végén szükséges tesztelés elvisz ennyit.
Itt juthat az eszünkbe a Magneto tanulmány, amelyet az idei Moab Jeep Safarira készítettek még tavasszal, és amellyel elég szokatlan módon valósították meg az elektromos terepjárót. Ez ugyanis nagyrészt azonos egy háromajtós Wranglerrel, csak a benzinmotort helyettesítették benne egy kis fordulatszámú villanymotorral. Ez a megoldás nem feltétlenül a legolcsóbb vagy a leghatékonyabb – a teljes mechanikus hajtásláncot kiválthatták volna négy kisebb villanymotorral – viszont így nem volt szükség nagyobb változtatásokra az autón.
Ha a Magneto megy gyártásba, az így tényleg készen lehet 2023-ra, és ráadásul alig kellene belenyúlni a gyártási eljárásba. A kérdés inkább az, hogy megvenné-e bárki az ilyen módon átalakított terepjárót, amellyel 350 kilométerenként mindenképp meg kell szakítani a kalandtúrát egy néhány órás töltés erejéig.