Hat hónap után újul meg a BMW iX3
Ritkaság, hogy egy típusból egy éven belül jön az átdolgozott változat, de a BMW elektromos modelljével, az iX3-assal most ez történik. Alig dobták piacra, máris jön az átalakítás.
Az ok elég prózai: az elektromos autó nagyrészt megegyezik az X3-assal, amelyből viszont épp csak bemutatkozott a frissített változat. Az alkatrész-azonosság fenntartása pedig a viszonylag olcsó gyárthatóság egyik feltétele, így az iX3-ason is elvégzik azoknak az átalakításoknak a nagy részét, amit a dugattyús motoros kivitel megkapott.
Így változik az autó orra: nagyobb veséket és egy centivel alacsonyabb fényszórókat kap. Ez utóbbiak adaptív LED-mátrix kivitelűek lesznek, sőt, extraként rendelhető lesz lézer-fényszóró is, amely a gyáriak szerint akár 650 méterre is elvilágíthat. A külső változásait a hátsó lámpák átdolgozása, és az M-Sport csomag teszi teljessé, amely az iX3-on mostantól az alapfelszereltség része lesz. Belül a leglényegesebb újdonság az új, nagyobb kijelzőket tartalmazó műszerfal: a középkonzol képernyője és a és a műszereket kiváltó kijelző is nagyobb lesz.
Az elektromos hajtásláncon természetesen nem változtatnak, hiszen az kifejezetten friss, így marad a 460 km-es hatótávot ígérő 80 kWh-s akkumulátor, a 286 lóerős motor és a 6,8 másodperces gyorsulási idő százig.
Az új változatot szeptemberben kezdik gyártani a BMW kínai üzemében, és ott ugyanakkor kezdik forgalmazni is, de várhatóan Európába is eljut az új változat még az ősz folyamán.