Rengeteg szép kupét csinált már a BMW, hiszen ott a gyönyörű cápa 6-os vagy éppen a harmonikus formájú E46, nehéz is volna felsorolni minden szép kétajtóst. Mégis akadnak kihagyott ziccerek, mint például a csodás Z8 Roadster fix tetejű változata, mely még csak tervben sem volt. Ahogyan az 507-es, úgy a Z8-as is vászontetős autó, melyet keménytetővel lehet kiegészíteni. Mára mindkettőben közös, hogy szinte elérhetetlenek, és persze, nincs belőlük esetlegesen könnyebb és merevebb kupé.
Ezt a hiányt pótolja a Smit Vehicle Engineering Oletha Coupé-ja, melyen egyetlen árva BMW logó sem figyel, de a formákból és a stílusjegyekből minimum teljesen világos, hogy minek készült. A műszaki tartalom alapján viszont teljesen egyértelmű lesz, hogy ez az az egyedi autó, ami betölti az űrt. 1,4 tonnás az autó és 4,35 méter hosszú, a karosszériája szénszál erősítésű műanyagból készült és nagyon sok 3D nyomtatott alkatrészt használtak hozzá.
Míg a Z8-as a BMW E39 M5 4,9 literes motorját használta, addig az Oletha Coupéba az M3 GTS-ből származó 4,4 literes, szívó V8-as került. Ez a motor hengerenkénti pillangószelepes és 8500-nál 450 lóerőt ad le. Hozzá hatsebességes kézi váltó csatlakozik és nem hagyták ki a mechanikus sperrt, hogy tényleg élvezet legyen vezetni.
Ahol a legnagyobb szükség volt rá, ott fejlesztettek is az autón, ezért KW állítható felfüggesztés került alá és AP Racing fékek, hogy ne csak menni tudjon, de megállni is. A kovácsolt alufelnikre Michelin Pilot Sport 4S gumik kerülnek. Arról viszont egy szó sem esik, hogy milyen a beltere - csak azt árulták el, hogy a hifit nagyon odatették - és azt sem közölték, mennyibe került az egyedi autó.