Nem könnyű eldönteni, hogy mennyire komolyan vehető a Vazirani Automotive nevű indiai vállalkozás, amely most épp az Ekonk nevű együléses prototípussal igyekszik nevet szerezni.
Egyelőre annyi biztos, hogy készítettek egy együléses, elektromos autót, amely 2,54 másodperc alatt van százon, a végsebessége 309 km/h. Ezt demonstrálták is a NATRAC nevű, Mumbai melletti tesztpályán. Ugyanakkor maradt néhány homályos pont, amelyek megkérdőjelezik az Ekonk valódi jelentőségét.
A cégalapító, Chunky Vazirani az Ekonk kapcsán egy speciális akkumulátorhűtési módszerről beszél: eszerint a sportkocsiba valamiféle léghűtéses akkumulátort építettek, ám azt nem sikerült kideríteni, hogy mekkorát. Márpedig ez nem lényegtelen: egy kis kapacitású akkumulátorral, amely néhány perc használatra elegendő, simán megcsinálhatók a felsorolt számok, miközben a technológia gyakorlati haszna nem feltétlenül több, mint azoké, amelyeket más villanyautó-gyártók már alkalmaznak.
Az egész inkább ügyes befektető-csapdának, mint valódi műszaki szenzációnak, viszont azt meg kell hagyni, hogy vannak erős elemei – így maga az együléses autó, amely tényleg nagyon látványos.