Szépen csillognak a háttérben a különböző Corvette-ek, az emelőn felbukkan egy piros Honda S2000, a háttérben ott az első generációs Dodge Viper és egy fekete GMC Syclone is, de mégsem ez itt a lényeg, hanem az a makulátlan Toyota Supra, amiért eszement pénzt kérnek.
![](https://kep.index.hu/1/0/4072/40726/407266/40726685_5b9d05a5da09d8057f4d96e2f8003cda_wm.jpg)
300 ezer dolláros árcédulája masszívan túlszárnyalja az álomszerűen tökéletes, piros Toyota Supra árát is, hiszen az majdnem 100 ezerrel került kevesebbe. Mindezt annak ellenére, hogy az 1993-as autó antracit szürke metál színű és a jellegzetes hátsó szárny sincs rajta.
![](https://kep.index.hu/1/0/4072/40726/407267/40726723_b02de8a9cbaf7fddc75f15778961699f_wm.jpg)
Persze, úgy néz ki, mintha új volna, ami kicsit több mint 15 ezer kilométer után nem meglepő, tényleg csak a vezetőoldali ülés bőrkárpitján van pár apró repedés. Ennyi nyomot hagytak a kivehető tetőpaneles, kézi váltós Suprán az eltelt évek.
![](https://kep.index.hu/1/0/4072/40726/407267/40726725_8211413e6abef3cd267abb9a7363e75c_wm.jpg)
320 lóerős, sorhatos, turbós 2JZ motorja még érintetlen és ebben a formában nagy valószínűséggel az is marad, hiszen az ilyen módon megőrzött Toyota Suprához rendesen bűn hozzányúlni.
Nézd, milyen lett a vágyott Toyota Suprához képest a legújabb, BMW tartalmú GR Supra!
Visszapillantó
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)