Négymotoros csúcsváltozat is készül a Cybertruckból
Elég nagyot szólt, és finoman szólva is megosztotta a közvéleményt bemutatásakor a Tesla Cybertruck. A szögletes behemót azonban azóta sem kerülhetett még gyártásba, többször csúsztak a beígért időpontok, és jelenleg is az üzem felhúzása zajlik a texasi Austinban. A holtidőben piacra dobták a Szájbersípot, de természetesen az előrendelés nyitott. Nem a fapados verziók viszik a prímet, sokan kérik a drágább, két- vagy hárommotoros változatokat. Most pedig jön valami még durvább.
Készül ugyanis egy négymotoros csúcsváltozat. Ennek minden kerekéhez jut egy-egy villanymotor, ezek összteljesítménye pedig bőven meghaladja az ezer lóerőt. Már csak abból kiindulva is, hogy a Tesla hárommotoros konfigurációja is ezer fölött van, például a Model S Plaidben. Ez a lépés egyben Elon Muskék válasza lehet a Rivian R1T-re és a villany-Humerre.
Emellett az úgynevezett rákjárás képességét is megkapja a Cybertruck. Az oldalazás már nem teljesen újdonság, az új Hummernek is van ilyen üzemmódja, és a Teslánál is rebesgették már korábban, hogy dolgoznak hasonlón. Ezt részben a meglehetősen nagy szögkitérésre képes hátsókerék-kormányzás teszi lehetővé. Ha pedig már hátsókerék-kormányzás, annak egy ekkora böhöm városi manőverezésénél is van előnye.
Jelen állás szerint egyébként 2022-ben kezdődhet meg a Cybertruck gyártása, de az előzmények és az autóipart folyamatosan sújtó nehézségek ismeretében azért várjuk ki a végét.