A Hyundai csoport abszolút csúcsterméke, a második generációs Genesis G90 kapcsán a hiányzó részletekre is fény derült. Ezek szerint a koreaiak a luxuslimuzinok esetében továbbra is inkább csak követik, mint diktálják a divatot, de a színvonalon, amit hoznak, már nincs mit mosolyogni.
A belső tér fotói legalábbis erre utalnak. A két monitorból álló műszerfal például látszólag a Mercedes által már az előző S osztályban is alkalmazott megoldásra emlékeztet. Emellett nem nagyon látszanak erős jellegzetességek sem a G90 belsejében, de térkínálatban, anyagminőségben és felszereltségben egyértelműen hozza a típus mindazt, ami a kategóriában manapság kötelező.
Műszaki értelemben inkább a Lexus lehetett a példa, mint a német konkurensek: a koreaiak is lecserélték a V8-as motorjukat egy 3,5 literes V6-osra, amely két turbófeltöltővel 380 lóerő és 530 Nm csúcsértékeket produkál. Ehhez a motorhoz nyolcfokozatú automata váltó és állandó összkerék-hajtás jár. Egyelőre nem tudni, hogy lesz-e másik változat is, de nem lenne meglepő, ha a G90-est is bemutatnák hibrid hajtásrendszerrel Európa és Kína, illetve egy egyszerűbb, szívó V6-ossal Észak-Amerika számára.
A típus többi műszaki megoldása is követi a kategóriában megszokott megoldásolkat: itt is megtalálható az úthiba-felismeréssel kombinált aktív csillapítású, légrugós felfüggesztés, az összkerék-kormányzás, illetve az állítható karakterű fékrendszer. Emellett a Genesis csúcsmodell is a karosszériába simuló kilincsekkel, kulcs nélküli indítással és ujjlenyomat-azonosítással érkezik.
A G90 azt jelzi, hogy a Hyundai ma már a luxuskategóriában is képes versenyképes típust előállítani, bár, ahogy azt a japán luxusmárkák példája mutatja, innen még évtizedekbe telhet egy komolyabb piaci pozíció kiharcolása a befuttatott luxusmárkákkal szemben.