Az utóbbi évtized az ismeretlen villanyautómárkák feltűnésével és eltűnésével telt – ezek után nem egyszerű megugrani egy ilyen újdonsággal a közönség ingerküszöbét. Az Indigo nevű vállalkozás mégis ezzel próbálkozik, méghozzá egy elég szokatlan típussal, amelyből rögtön két változatot is mutattak.
A Flow nevű jármű legfeltűnőbb újítása a középre helyezett vezetőülés – bár láttunk már ilyesmit, de leginkább csak olyan ritkaságokban, mint a McLaren F1 – illetve a kerekekbe épített hajtás. Ez utóbbit itt robotic wheel névvel illetik, és egy egységben tartalmazza a gépészet minden elemét: motort, kormányzást, aktív futóművet. Ez a gyártó szerint sokkal jobb helykihasználást tesz lehetővé, mivel hajtáslánc híján a teljes belső térben sík padlót tudtak kialakítani.
A jármű 40 kWh-s akkumulátorral mintegy 400 km-es hatótávot ígér, ami nem rossz érték, bár az még kérdéses, hogy a tolóajtós járműből lesz-e kézzel fogható termék, és ha igen, mikorra. Egyelőre annyi látszik, hogy megnyertek néhány tapasztalt szakembert. Az egyik ilyen Volker Kaese, aki korábban az Audinál volt innovációs vezető – ő az Indigo technológiai igazgatója – de itt dolgozik Eric Obers is, aki korábban a Porschénél volt vezető formatervező, illetve Hugh Robinson, aki korábban a Porsche és a GM alkalmazásában is állt.
A Flow újabb kiváló példa arra, hogy a gyártók zöme egyelőre nemigen használta ki az elektromos hajtásban rejlő lehetőségeket – azt, hogy mennyivel szabadabban helyezhetők át az egyes főegységek a megszokott helyükről máshová – de azért akadnak, akik képesek elszakadni a megszokott sémáktól.