Kétféle konnektorról tölthető hibrid hajtást kap az új Range Rover, melyek WLTP szerinti hatótávja több mint 110 kilométer és a gyáriak állítása szerint valós körülmények közt is közel 90 km-t képes megtenni zéró emissziós módban. Ezzel együtt a Range Rover továbbra is marad az a luxusautó, amivel bátran el lehet hagyni az aszfaltot.
38,2 kWh-s lítiumion akksicsomagja 50 kW-os gyorstöltővel kevesebb mint 1 óra alatt tölthető fel 80%-ra. A 105 kW-os villanymotor mellett pedig ott az Ingenium motorcsaládba tartozó 3,0 literes, soros, hathengeres turbós benzinmotor, ha elfogyott volna az elektromos hatótáv.
Már a P440e jelzésű gyengébb változat is 440 lóerős és 620 Nm nyomatéka van, amivel a több mint 5 méter hosszú és 2,8 tonnás Range Rover 6 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 225 km/óra. A P510e verzió teljesítménye nem túl meglepő módon 510 lóerő, mellé pedig 700 Nm nyomatéka van, a P440e-nél fél másodperccel hamarabb sprintel 100-ra és 242 km/óra a végsebessége.
WLTP szerinti fogyasztásuk mindkettő esetben kevesebb mint 1 l/100 km, ami azért elég mókás, de ettől függetlenül nagyon üdítő a letisztult és elegáns stílusú angol Range Rover a konnektoros Audi Q7, a BMW X5 xDrive45e és a Mercedes-Benz GLE 350 e alternatívájaként.
Visszapillantó
Megnéznél egy rendes Land Rover terepjárót? Akkor itt egy videó az új Defenderről!