Mielőtt egy autó gumijai először utcai aszfaltot érnek, ezt az eseményt elképesztő mennyiségű mernöki munka, fejlesztés és tesztelés előzi meg. A futómű egy nagyon aprólékosan kitalált rendszer, főleg egy olyan autó esetében, ami már bő húsz éve is 400 lóerőt szabadított a világra, miközben nyomokban egy kényelmes luxus-szedánt is tartalmaznia kellett.
A BMW E39 M5-ről van szó, ami a kor egyik legjobban mozgó méregerős szedánja volt. A videón jól látszik, hogy BMW-nél nem is bízták a véletlenre a tesztelést. Egy speciális keretre szerelték fel az M5 első futóművét és kerekeit: felülről egy, a majdani autó 1,8 tonna körüli önsúlyát szimbolizáló, speciális, minden irányban mozgatható szerkezettel gyötörték a futómű elemeit, alulról pedig gyorsan forgó görgők kínozták a gumikat.
A videó alapján a rendszert jól kitalálták, hiszen a szemmel láthatóan extrém igénybevételt is remekül kimozogja. Valószínűleg nem minden típust tesztelnek ennyire durván, de egy sportautókat megszégyenítő menetteljesítményű, limiter nélkül 300 km/h környéki végsebességű szedánnál nem árt, ha a gyártó a tökéletességre törekszik.