Bizonyára mindenkinek megvan az F1-esített Renault Espace, amibe a 1993-as FW15C versenyautó 800 lóerős V10-ese került. A Dél-afrikai Köztársaságban épült Toyota egy fokkal kevésbé extrém, igaz, gyári háttér és vaskos pénzcsap nélkül így is megsüvegelendő teljesítmény.
A Toyota HiAce (Dél-Afrikában Quantum néven fut) ötödik generációját vette alapul James Redelinghuys, aki a szintén Quantumokat futtató taxitársaságát akarta reklámozni. Eleinte egy 2JZ-t szántak az autó közepébe, ebből végül a Toyota Century ötliteres 1GZ-FE kódú V12-ese lett, hogy jobban tükrözze a Lamborghinire fazonírozott külsőt.
Az eredeti 300 lóerőt kevésnek érezte az építő, ezért két turbót akasztott a Toyota blokkra, a megduplázott, 600 lóerő körüli teljesítmény egy TCI Streetfighter háromsebességes automatán és egy Mustang GT-ből származó sperren keresztül jut a hátsó kerekekre.
Az autó belterére is jutott energia a négy éves építés alatt: mindent bőr és Alcantara borít, a műszerfal kijelzője egyezik az Ariel Atomban található típussal, a kormány pedig verseny-szintű OMP. A középre épített motor miatt nem sok hely jut az utasoknak, cserébe ők piszok gyorsan odaérnek a reptérre. Ha leváltanád a Transitot, 85 ezer dollárért most megveheted a Toyotát a Marketplace-en.