A Rywire Motorsport Electronics alapvetően benzines sportkocsik elektronikájának és kábelezésének átalakításával foglalkozik, de nemrég elkészültek ezzel az S2000-essel, amely tisztán elektromos.
A projektet állítólag puszta tapasztalatszerzésre szánták, de ehhez képest elképesztően profi munka. Az akkumulátorokat – összesen 38 kWh-nyi Chevrolet Voltból származó cellát – az autó orrába építették, a hajtást pedig egy Tesla hátsó hajtásmoduljára, amely nagyjából 500 lóerőt adhat le.
Ez a kombó első hallásra nem különösebben lenyűgöző 160-200 km-es hatótávhoz elegendő, de helyi érdekű közlekedésre azért bőven elegendő lehet, és az autó valószínűleg sokkal jobban is megy, mint a gyári, 240 lovas S2000. Amitől igazán érdekes az autó, az a sok apró, egyedi részlet: a majdnem teli felnik – a lyukak csak azért vannak, hogy kivillanjanak a Stoptech féknyergek –, a VW ID prototípusokat idéző hűtőrács, vagy az akkumulátorok elegáns háza a négyhengeres helyén.
No nem egy Gréta, de az elektromos átépítések közt azért a kívánatosabbak közé tartozik. Szériagyártás nem lesz, viszont van rá esély, hogy hasonlót hajlandó lesz készíteni a Rywire a megrendelői számára, ha mutatkozik rá fizetőképes kereslet.