Bár még meg sem száradt a tinta a Renault gyár eladásról szóló okiraton, Szergej Szobjanyin, Moszkva város polgármestere már a Moszkvics márka feltámasztásáról beszél.
A Renault által elhagyott autógyár egyébként ma is ugyanott áll, ahol az 1920-as években Fordok gyártására létrehozták, azaz egyfajta folytonosság mindenképp felfedezhető, akkor is, ha a Moszkvics autógyár 2006-ban, nagyrészt a versenyképtelen típusválaszték miatt, csődbe jutott.
Szobjanyin szerint már megállapodtak a Kamazzal, amely az üzem műszaki partnere lesz, és a távlati tervekben olyan dolgok szerepelnek, mint a korszerű villanyautók gyártása.
Moszkvában eddig a felénk Daciaként ismert Renault típusok készültek: Loganok, Dusterek és Sanderók, illetve a Duster Nissan jelvényes változata Terrano néven. És mivel a Renault úgy adta át az üzemet, hogy hat év visszavásárlási jogot is kapott hozzá, valószínű, hogy meg is marad a jelenlegi paletta: nagy pénzt a gyártás átalakításába aligha fektetnek az oroszok, amíg van rá esély, hogy a francia partner egyszer csak mindent visszavesz.
Az viszont elképzelhető, hogy a Renault-féle választékot Moszkvics néven forgalmazzák majd otthon, feltéve, hogy sikerül újraindítani a Renault tervezte típusok gyártását a Renault segítsége nélkül is.