Az érdekes, múltidéző modell, amely bizonyos szögekből négyajtós VW Bogár-utánérzésnek látszik, máshonnan nézve öreg amerikai autók paródiájának, a show-autóhoz képest szinte változatlan formában jutott el a szériagyártásig, és most már egy csomó adata is nyilvános, hála a kínai hatóságok nyíltságának.
Kiderült például, hogy az előzetes feltételezésekkel szemben nem elektromos lesz, hanem hibrid: az orrába 1,5 literes, 156 lóerős turbómotor kerül, amelyhez egy egyelőre ismeretlen paraméterekkel rendelkező, de külső forrásból tölthető akkucsomag társul.
A képek alapján sejthető volt, hogy a Yuanming nem kicsi, és most ez is megerősítést nyert: 2,915 méteres tengelytávja, 4,83 méteres hossza, 1,995 méteres szélessége és 1,725 méteres magassága látványos lehet élőben. Ennek, és a komplikált hajtásrendszernek köszönhető, hogy a fronthajtású változat is 2155 kilogrammot nyom üresen, az összkerék-hajtású kivitel pedig 2270 kilós.
Abból, hogy most zajlik a típusengedélyeztetés, arra lehet következtetni, hogy még az idén megindítják a gyártást is – akkor az is kiderül, hogy az új Wey modellért mit kérnek majd, és hogy tervezik-e az exportját, vagy kínai specialitás marad.