Az új 2-es sorozat is megkapja a maga sportos csúcsváltozatát. Az M2 az M4-es motorját és fékrendszerét kapja, és lesz belőle manuális kivitel is. Egyelőre csupán álcázott prototípusokat vezethetett a szaksajtó néhány munkatársa, viszont ezekről elég pontos képünk lehet a beszámolók alapján.
A pontos adatokat érthető módon egyelőre nem közölték, csak annyit, hogy teljesítményben az előző M2 CS változattal egyenértékű az új modell motorja. Ez 450 lóerőt jelent, 30-cal kevesebbet, mint az M4 teljesítménye, viszont maga a háromliteres, hathengeres S58 jelzésű motor ugyanaz, csak a hangolásban tér el a nagyobb testvérben használttól. A motorhoz hatfokozatú kézi, vagy nyolcfokozatú hagyományos automata váltó csatlakozhat, a dupla kuplungos váltót egyelőre elengedték a fejlesztők.
Az előző M2-est sokat kritizálták a könnyen elmelegedő fékek miatt – ez a probléma főleg versenypályán jelentkezett – amit úgy orvosoltak, hogy az újba egy az egyben bekerült az M4-es fékrendszere: erre állítólag sokkal kevésbé jellemző a fékhatás csökkenése.
A tesztelők szerint az új M2-es hangolása nagyon eltér az elődjétől: míg az előző generáció hátulját elég könnyű volt megcsúszásra bírni, az új modell gyorsabb, de kevésbé játékos: inkább a biztos nagy sebességű tapadásra optimalizálták a futóművet. Ez persze még változhat a bemutatóig, de az M részlegnél állítólag szándékosan igyekeztek az autónak felnőttesebb karaktert adni.
Úgy tudjuk, az új M2 az idén már nem várható: ha a bemutatóját meg is tartják, a piaci bevezetés csak jövő tavasszal esedékes. Így érthető módon egy csomó adatát titokban tartják. Egyebek közt az árát is, bár a becslések szerint az valahova a 70-80 ezer eurós sávba várható.