A kétüléses, nyitható tetejű O2-vel kapcsolatban maga a Polestar vezérigazgatója említette meg egy interjú, hogy szívesen látná gyártásban. Ugyanakkor azt is megjegyezte, hogy dönteni még nem tudtak, és nem is szeretnének még egy darabig.
„Az a törekvésem, hogy sorozatgyártmány legyen belőle, de ez nem is olyan egyszerű. Előbb meg kell néznünk, hogy az O2 milyennek bizonyul. Egy festményt is érdemes az elkészítése után pihenni hagyni, és hónapokkal később elővenni, hogy kiderüljön, végső soron jó lett-e.” – mondta Thomas Ingenlath. Magyarán arról csak később várható döntés, hogy a Polestar 5 lerövidített, kétajtós változatának tűnő autóból készül-e szériagyártmány.
A rendelkezésre álló technológia egyébként félelmetes lehetőségeket tartogat, hiszen a Polestar 5-höz fejlesztett kétmotoros hajtás csúcsteljesítménye 650 kW – 884 lóerő – ami egy ilyen, kisebb, könnyebb autóba építve kivételes dinamikát eredményezne. Ahogy a Polestar 1 esetében, itt is lehetséges a viszonylag kis sorozatú gyártás megszervezése, a kérdés nyilván az, hogy lehet-e nyereséges egy ilyen projekt, és ha nem – az ilyen rétegmodelleknél azért van rá esély – akkor a többi modell eltarthatja-e a sportkocsit.
A Polestar a következő három évben három új modell bemutatására készül, így az évtized közepére két SUV és két szedán alkotja majd a kínálatukat. Ezek mellé érkezhet ötödikként az O2 szériaváltozata, valamikor 2025 után.