A Ferrari kifutó középmotoros modelljét sem érte még az a vád, hogy unalmasan nézne ki, de a Mansory köztudottan az extrémebb ízlésvilágú sportkocsivásárlókra lő.
A most bemutatott, nyitott F8XX fő attrakciója is az, ahogy kidekorálták: rengeteg kisebb-nagyobb extra légterelő és egyedi légbeömlő-betétek teszik jellegzetessé a látványt, a matt zöld, sárgával csíkozott felületeken kívül. A kompozícióhoz nagyszerűen passzol a komplikált, elöl 21, hátul 22 hüvelykes felnikészlet, amely az YT.5 Air névre hallgat. A külső változtatásokon kívül a V8-as turbómotort is átdolgozták: a kipufogó- és feltőltőrendszer cseréjével a teljesítmény 720-ról 880 lóerőre, a csúcsnyomaték 770 Nm-ről 980 Nm-re növekedett.
Az alaposan átdolgozott Ferrari áráról szemérmesen hallgat a Mansory, de egy ilyen szintű beavatkozás nem szokott olcsó lenni: ha tippelni kellene, azt mondanánk, az átalakítás költsége összemérhető a gyári F8 230 ezer eurós árával.