Az első generációs MR2 volt az a középmotoros autó, amely hátsókerék-hajtást és japán sportautós vezetési élményt kínált, viszonylag megfizethető áron. Könnyű belátni, hogy a tulajdonosok miért nyúzták ezeket a típusokat az utolsó leheletükig, de ez az ultra keveset futott MR2 teljesen más kávéház, úgy néz ki, mintha csak most gördült volna le a gyártósorról.
Az autót 1990-ben helyezték először forgalomba Észak-Írországban, így az egyik utolsó az első generációs MR2-esek közül, amely elhagyta a gyártósort, mielőtt a gömbölyűbb második generációs modellt bemutatták volna. 32 év alatt ez a kis fehér sportkocsi csekély 1377 mérföldet (mintegy 2200 kilométert) tett meg, és a jelenlegi tulajdonos úgy véli, nyugodt szívvel elkérhet érte 35 ezer fontot, vagyis körülbelül 16 millió forintot.
Ennyi pénzért már elgondolkodik az ember, hogy mit vehetne ebből az összegből. Ha csak házon belül maradunk, és megnézzük a Toyota sportos kínálatát, ebbe a keretbe simán belefér egy GR86 és egy vaskos benzinkártya is. A GR86 listaára jelenleg 14 millió forint körül indul és 234 lóerőt ad, szintén hátsókerék-hajtással kombinálva. Mindenki döntse el magában, hogy mit választana.
Az viszont biztos, hogy az MR2 ugyanazt a fantasztikus 16 szelepes, 124 lóerős motort használja, mint a legendás Corolla AE86. Ez a mai mércével mérve nem nevezhető különösebben lenyűgöző teljesítménynek, viszont aki nyúzott valaha 4A-GE motorral szerelt bármilyen kis Toyota lélekvesztőt, az örökre szerelmes marad ebbe a motorkódba.
Az első generációs MR2 ma is olyan jól néz ki, mint amikor a 80-as években bemutatták. Ez a hibátlan, szinte érintetlen példány kétségtelenül visszarepíti leendő tulajdonosát a régi szép időkbe, amikor a zene jobb, a haj hosszabb, az üzemanyag pedig sokkal, de sokkal olcsóbb volt.