Az első generációs MR2 volt az a középmotoros autó, amely hátsókerék-hajtást és japán sportautós vezetési élményt kínált, viszonylag megfizethető áron. Könnyű belátni, hogy a tulajdonosok miért nyúzták ezeket a típusokat az utolsó leheletükig, de ez az ultra keveset futott MR2 teljesen más kávéház, úgy néz ki, mintha csak most gördült volna le a gyártósorról.
Rozsdás rozsomák rongyot ráz
Ha egyszer bepakolta a pótkereket előre, a szinte szükségtelen szerszámosládát meg hátra, hova fogja tenni a motort? A lehető legjobb helyre: középre!

Az autót 1990-ben helyezték először forgalomba Észak-Írországban, így az egyik utolsó az első generációs MR2-esek közül, amely elhagyta a gyártósort, mielőtt a gömbölyűbb második generációs modellt bemutatták volna. 32 év alatt ez a kis fehér sportkocsi csekély 1377 mérföldet (mintegy 2200 kilométert) tett meg, és a jelenlegi tulajdonos úgy véli, nyugodt szívvel elkérhet érte 35 ezer fontot, vagyis körülbelül 16 millió forintot.
ISZONYATOSAN VESZÉLYES
Ki tudja, mi a közös a Lamborghini Countach-ban, a Honda NSX-ben, a Porsche Carrera GT-ben, a Ferrari Enzóban, a Maserati MC12-ben, a Formula-1-es autókban és a Toyota MR2-ben?
Ennyi pénzért már elgondolkodik az ember, hogy mit vehetne ebből az összegből. Ha csak házon belül maradunk, és megnézzük a Toyota sportos kínálatát, ebbe a keretbe simán belefér egy GR86 és egy vaskos benzinkártya is. A GR86 listaára jelenleg 14 millió forint körül indul és 234 lóerőt ad, szintén hátsókerék-hajtással kombinálva. Mindenki döntse el magában, hogy mit választana.
Az viszont biztos, hogy az MR2 ugyanazt a fantasztikus 16 szelepes, 124 lóerős motort használja, mint a legendás Corolla AE86. Ez a mai mércével mérve nem nevezhető különösebben lenyűgöző teljesítménynek, viszont aki nyúzott valaha 4A-GE motorral szerelt bármilyen kis Toyota lélekvesztőt, az örökre szerelmes marad ebbe a motorkódba.
Az én Toyotám egy szar
22 éves. Szerencsétlen. Rút. Rohad. Ráz. Zörög. Vonyít. Csattog. Az autódizájn legsötétebb korszakában tervezték, vakoktól vakoknak, szeretettel. Mindhalálig.
Az első generációs MR2 ma is olyan jól néz ki, mint amikor a 80-as években bemutatták. Ez a hibátlan, szinte érintetlen példány kétségtelenül visszarepíti leendő tulajdonosát a régi szép időkbe, amikor a zene jobb, a haj hosszabb, az üzemanyag pedig sokkal, de sokkal olcsóbb volt.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Az F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj legnagyobb kérdései
Minden okunk megvan azt remélni, hogy a 2025-ös futam is emlékezetesen alakul Dzsiddában.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Tesztek
A lázadóknak semmi esélyükBemutató: Mercedes-Benz CLA 2025
Ott voltunk a stuttgarti Csillagok háborúja budapesti premierjén.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Szerelem
Mesterségem címere: 992.2 - PORSCHE Carrera S - USA VLOG
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
