A Top Gearnek adott interjúban mesélt a Singer Vehicle Design vezetője, Rob Dickinson a cég palettájának változásáról: nem vesznek fel több rendelést az újraálmodott léghűtéses 964-esekre, amelyek eddig a Singer alapmodelljét képezték.
Dickinson szerint több tízezer 964-es van az utcákon, amelyek közül rengeteg rossz állapotban lévő példányt újíthatnának fel/építhetnének át. A probléma tehát nem az, hogy fogyóban a feldolgozható donorautó, épp ellenkezőleg: a túl sok átépítés csökkentené a meglévő Singer modellek értékét, amit az eddigi tulajdonosokkal szembeni tisztelet miatt nem szeretnének. A Classic nevű konstrukció gyártását nagyjából 450 példányban maximalizálták.
Ugyanakkor Dickinson szerint a Classic lényegét jelentő léghűtéses motor fejlesztése is a határára ért: “Azt gondolom, a végsőkig vittük. A Dynamics and Lightweighting Study-val az volt a célunk, hogy megalkossuk a legextravagánsabb motort, ami létezik. (...) Eljött a turbófeltöltés ideje, ami egyúttal sok szempontból rokonértelmű a Porschéval."
A felszabaduló energiákat ezután a Turbókra fogják fordítani, amelyet a Turbo Study nevű tanulmányautóval korábban már megmutatott. A motorról azt mondta Dickinson, hogy egyáltalán nem érezni rajta 930-as Turbókra jellemző turbólyukat, ellenben sokkoló mértékű nyomatékot produkál, amelyből a finomhangolás során még lejjebb is kell csavarniuk.