A TVR egy igazán lassú főnixmadár, hiszen már 2017-ben bejelentették, hogy fel kívánnak támadni, sőt, még új modellt is mutattak. Azóta eltelt 5 év és még mindig ott tartanak, hogy most már hamarosan tényleg megvehető autóval állnak elő. A 2017-ben bemutatott Griffith külsőleg azóta se változott, azonban az eredetileg tervezett, V8-as változat mellé érkezik majd egy tisztán elektromos verzió is.
Egyelőre még mindig csak ígéretek vannak, de most legalább kaptunk egy konkrét dátumot, még ha nem is túl pontosat: az új Griffith első példányait 2024-ben tervezi szállítani az angol márka. Kezdetben a V8-as verziókat tervezik értékesíteni, utána jöhetnek a villanyos modellek.
Ugyanakkor ezt a 2024-es ígéretet is érdemes fenntartásokkal kezelni, hiszen 2017-ben azt mondták, hogy egy év múlva, vagyis 2018-ban indul a gyártás a terveik szerint, ami szemmel láthatóan nem jött össze. Egyébként nem ok nélkül nem készültek el időben az autóval: azt mondják, hogy a járványon kívül is több tényező akadályozta őket. Reméljük, hogy ezúttal sikerülni fog nekik zökkenőmentesen beindítani a gyártást.
Az elektromos változatról egyelőre semmi konkrétumot nem árultak el, csupán annyit, hogy lesz. A V8-asról már eddig is lehetett tudni, hogy egy Ford egységről van szó, méghozzá az 5 literes Coyote-ról, amit állítólag a Cosworth segítségével finomítottak. A Mustangot hajtó motor a tervek szerint 500 lóerőt tud majd. Ha a teljesítményhez hozzávesszük, hogy a benzines Griffith tervezett súlya 1,3 tonna alatt marad, a menés igazán kegyetlennek ígérkezik.
Azon túl, hogy beígérték az elektromos modellt, további újdonság, hogy állítólag egy másik elektromos modellt is terveznek piacra dobni, ami a mai trendeknek megfelelően egy hobbiterepjáró lehet. Ez furán hangzik a könnyű és egyszerű sportautóiról híres TVR-tól, de ha ez az ára annak, hogy továbbra is extrán szórakoztató, kőkemény benzines sportautókat tudjanak gyártani, akkor simán megéri.