A régi 911-es Porschék csodálatos és a lényeget meghagyó korszerűsítésével ismertté vált Singer idén év elején nyúlt hozzá merészen a sportkocsimárka egyik legnagyobb legendájához, a 930-as kódjelű géphez. Ebből lett a Singer Turbo Study, amely valójában az eggyel későbbi, a 964-es modell alapjaira épül. Most pedig egy olyan változatot is faragtak belőle, amilyenje a Singernek eddig nem volt.
Ezúttal ugyanis egy rongytetős variáns készült el a cég műhelyében. Maga a tető egyébként elektromosan nyitható és zárható, de minden másban nagyrészt megegyezik a keménytetős Turbo Studyval az újdonság. Így a szénszálas karosszériaelemek, a bitang szélesítések, a ledes fényszórók, meg persze a jellegzetes hátsó szárny is megmaradt.
A legendás hathengeres, léghűtéses bokszermotor két turbóval 450 vagy 510 lovas változatban érhető el a Singer-féle átiratban. Ehhez hatgangos kézi váltó társul, amelyen keresztül specifikációtól függően a hátsó kerekekhez, vagy akár mind a négyhez is eljuthat az erő. A futóművet inkább hosszú túrákra hangolták, így kényelmesebb, mint a pályaorientált modellek.
Ahogyan a keménytetősből, úgy ebből is nagy eséllyel készül majd szériaváltozat, nyilván a világ pénzéért. Arra eddig 70 előrendelést vettek fel, de az ár sem ott, sem a nyitható tetejűnél nem ismert.