A Suzuki tavaly ősszel mutatta be az új S-Crosst, akkor még csak egyféle hajtással volt elérhető, az 1,4-es, turbós lágy hibridet teszteltük is. Ugyanakkor már a premier idején sem volt titok, hogy hamarosan egy 1,5 literes benzinmotorra épülő teljes hibrid rendszerrel is kapható lesz a modell, csakúgy, mint a Vitara, amely hamarabb kapta meg ezt az opciót. Most viszont megjött az S-Cross full hibridje is.
Ami a műszaki részleteket illeti, az 1,5-ös Dualjet benzines mellett egy MGU egység, azaz villanymotor-generátor kapott helyet, ez a megoldás hasonlít a lágy hibridére, de jóval erősebb annál. Az AGS a robotizált váltót takarja, valamint került az autóba egy 140 voltos lítiumion-akkumulátor és inverter. A benzinmotor 102 lóerős, nyomatéka 138 newtonméter, míg az elektromotor 33 lóerőnyi teljesítményt és 53 Nm nyomatékot tud.
A hibrid S-Cross kizárólag hatfokozatú robotizált váltóval érhető el, viszont van elsőkerekes és Allgrip összkerékhajtással felszerelt kivitel is. A WLTP-ciklus szerinti fogyasztás fronthajtással 5,45, összkerékkel 6,06 liter körül alakul az ígéret szerint.
Már a hazai árak is megvannak: a legolcsóbb kivitel az elsőkerekes, GL+ felszereltségű változat, amelynek 10,42 millió a kedvezményes ára holttérfigyelő (BSM) és hátsó keresztforgalom-figyelő nélkül, azzal együtt 10,45 millió. Az összkerekes 11,16 millióért vehető, ugyanúgy 30 ezerrel drágább a BSM-es verzió. A legdrágább az összkerekes, panorámatetős, GLX-szintű modell a maga 12,21 milliós árával.
A különbség tehát jelentős a lágy hibridekhez képest, hiszen az 7,5 millióról indul, igaz, van belőle eggyel fapadosabb, GL felszereltségű variáns is. Ha a GL+-t nézzük, az 7,92 millió fronthajtással. Így tehát 2,5 milliós a full hibrid felára.