Az elmúlt két évben megújulási hullám söpört végig a nagymúltú márkákon, ami sokuknál új emblémákat is jelentett: a Peugeot gyökeresen újraálmodta az oroszlánját, a Renault a rombuszt stilizálta, a Dacia messzire hajította a sörnyitót, de a Volkswagen és a Škoda is újított. Ebbe a sorba állt be a Citroën.
A jelenlegi íves, króm embléma helyet 2023 közepétől fokozatosan André Citroën 1919-es dizájnjának egy felújított verziója veszi át, amely egy függőleges oválból és a belefoglalt dupla ék alakból (deux chevrons) áll - utóbbiak az alapító fogaskerékgyártó múltjára utalnak.
A régi-új formát a Citroën és a Stellantis Design Studio együtt dolgozta ki, és várhatóan a márkakereskedéseken, a vállalati épületeken és a dokumentációkon is rövidesen megjelenik, míg a logót először egy hamarosan bemutatkozó koncepcióautón láthatjuk.
Az új logóval együtt teljesen új szlogen és márkaarculat is érkezik: "Nothing moves us like Citroën", azaz "Semmi sem mozgat bennünket úgy, mint a Citroën". Az arculatot egyszerűbb betűtípus és határozottabb színek jellemzik majd, köztük a 2CV-ről és a DS-ről ismerős Monte Carlo kék és az eddigi pirosnál energikusabb infravörös árnyalat.