Teljesen biztos vagyok benne, hogy a vérpezsdítő érzés nem veszik ki az új Mercedes C63 AMG-ből, ugyanakkor mindenkit megértek, aki a nagy V8-as helyére kerülő kétliteres, négyhengeres érkezésének nem örül. Minden bizonnyal ennek kapcsán merült fel a kérdés a CNet újságírójában is, mikor egy spanyolországi rendezvényen megkérdezte az Auditól, hogy nekik vannak-e terveik a sportmodellek villanyosításával, illetve a hengerek számának csökkentésével, a válasz pedig biztató.
Constantin Dressler, a komoly versenymúlttal rendelkező Audi Sport marketingfőnök mondta el, hogy bár a hibrid modellek érkezése várható, négyhengeresre nem tervezik csökkenteni a blokkokat.
A ráncfelvarráson áteső RS 5 még a most ismert, 2,9 literes, duplaturbós V6-ot fogja használni mindenféle villamosítás nélkül, 450 lóerő körüli teljesítménnyel, és a Competition csomaggal együtt 290 km/h végsebességgel. Szintén V6-os egységet kaphat az RS Q5 is, de itt már plug-in hibrid hajtáslánc jöhet képbe.