Október 16-án 38. Parkoló Parádé a Hungexpón! Az idén megszokott receptet követve ismét egy téma köré húzzuk fel a rendezvényt: most a nyolcvanas-kilencvenes évekbe ugrunk vissza. Ehhez az alapot Quixotic adja: Miklósy Krisztián munkásságát jól ismerheti, akinek rendesen becsípődött a 80-as évek synthwave hangulata.
Egy spanyolországi rendezvényen kérdezték meg az Auditól, hogy nekik vannak-e terveik a sportmodellek villanyosításával, illetve a hengerek számának csökkentésével, a válasz pedig biztató.
Pár napja még csak az új logót és a szlogent mutatta meg a Citroën, most viszont már az első olyan koncepciót is láthatjuk, ami hordozza az új jegyeket. Az Oli ebben a formájában természetesen nem kerül gyártásba, de rengeteg olyan ötletet vonultat fel, amit későbbi Citroënekben szeretnének hasznosítani.
A BYD az egyik legnagyobb kínai autógyártó cég, sőt, villanyautós fronton a toplista dobogós helyein szokott szerepelni világszinten. Európai terjeszkedésüket remekül bizonyítja, hogy 2019-ben már Magyarországon szerelték össze elektromos buszaikat , most pedig elhatározták, hogy elektromos autóikkal is betörnek az európai piacra.
Elkészült Novoth Tibi 330ti-je, már csak egy dolog maradt hátra: megmérni, hogy nőtt-e egyáltalán a teljesítmény!
A túravezetőnk Kajtár Attila, aki huszonharmadik éve koptatja a hosszú sárga kukacok vezetőülését. Az évek során felgyülemlett tapasztalatait immár munkamódszer-átadóként is továbbadja az új kollégáknak. Teljes hosszában, oda-vissza bejártuk az 1-es vonalat, közben pedig beszélgettünk az utakon uralkodó viszonyról és a szakmáról.
Jóval a becsült ár felett ütötték le az aukción azt a Skoda Favoritot, ami mindössze 34 kilométert futott és néhány karctól eltekintve kiváló állapotnak örvendett. A 10 millió forintos álomhatárt azért nem sikerült átlépni.
Alapjaiban változott meg a budapesti parkolási rendszer szeptember elején: új zónákra osztották a várost, és az óránkénti parkolási díjak jelentősen emelkedtek.