Végső nyugdíjazás előtt apró ráncfelvarrást kapott a Mercedes A- és B-osztály. Variáltak a lámpákon és a lökhárítókon, alapáras lett a Nappa bőrkormány, az összes benzinmotor lágyhibrid rásegítést kap, és a felniválaszték is bővül.
Az A-osztály esetén fontos, hogy a ledes hátsó lámpák alapáron járnak hozzá, és a hátsó, diffúzorra emlékeztető lökhárító-betét is ott lesz az összesben. Összefüggéseket nyilván ne ebben keressünk, de 13 lóerővel erősebbek is lesz a 48 voltos rendszerrel felszerelt enyhe hibridek rendszerteljesítménye, a konnektoros hibrid változat, az A250e villanymotorja pedig 7 extra lóerővel most már 107-et fog számlálni.
A 45S csúcsmotor továbbra sem lesz elérhető a lépcsőshátú változatban, a 35-ös viszont nyolcfokozatú duplakuplungosra frissíti váltóját, 306 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal.
A Mercedes A45S sportmodell már nem a legerősebb szériagyártású négyhengeres, ezt a címet házon belül ugyanezzel a motorkóddal az C63 AMG viszi. Cserébe van egy Street Style Edition limitált szériás A45S, ami csomagként, a képen látható 19-es felnivel, Mountain Grey Magno fényezéssel és egy frissített aerodinamikai csomaggal is újdonságot hoz, plusz kívül-belül narancssárga elemek dobják fel. Erősebb viszont nem lesz, 421 lóerővel, 500 Nm nyomatékkal, 3,9 másodperces 0-100-as gyorsulással és 270 km/h-s végsebességgel kell beérni.
Az A-osztály frissítése nem túl látványos, de a B-osztály kapcsán még kevésbé feltűnő. Ehhez is négy új felnit lehet majd választani, 10 külső fényezéssel bővül a gyári kínálat, de továbbra is megoldható egyedi árnyalat is a Mercedesnél, ha a vevő kifizeti érte a felárat.
A B-osztály továbbra sem érhető el AMG-ként, helyette az AMG-Line csomag formai elemei jelenhetnek meg rajta. A 2018 óta létező A- és B-osztály ezzel a frissítéssel valószínűleg már kihúzza a ciklus végéig, utána viszont minden bizonnyal utód nélkül fog befejeződni a gyártásuk.