Van abban valami egyszerre brutális, de mégis bájos, amikor egy istentelenül nagy motort passzíroznak bele egy lehetetlenül kicsi motortérbe, de ennél az őrült BMW E21-nél mindez csak a kezdet. Miután sikerült beműteni a 143 lóerős, 2,3 literes, hathengeres gyári motor helyére az E60 M5 600 lóerőig húzott, ötliteres tízhengeresét, a képeken látható szörnyszülött megálmodói még alaposan kezelésbe vették a karosszériát, és az utasteret is.
Az autót a Carscoops szúrta ki, és ami egyből szembetűnik, azok a durván kiszélesített kerékjárati ívek, melyekhez az első lökhárítót is hozzáigazították. Ezekre a változtatásokra mindenképpen szükség volt, hogy elférjenek a szintén az E60 M5-ről származó gigantikus kerekek. Bár az autó hátulja nem alakult át ennyire drasztikusan, árulkodó jeleket itt is találhatunk: a csomagtartón egy apró szárny kapott helyet, a lökhárító alatt pedig négy jókora kipufogó mered hátrafelé.
Itt azonban még messze nincs vége. Az E21 ugyanis nem csak az E60 M5 motorját és kerekeit örökölte meg, hanem a fél belsejét is, beleértve a teljes műszerfalat és a középkonzolt. A képeket tüzetesebben megnézve azért látszik, hogy ehhez a mutatványhoz nem kevés farigcsálásra is szükség volt – de ha befért, befért.
A legjobb hír viszont, hogy ha megtetszett ez a félig E21, félig E60 M5 csoda, körülbelül 20 millió forintnak megfelelő euróért most te is lecsaphatsz rá.
Forrás: mobile.de