Tizenhárom vezetési üzemmódot kap az új Lamborghini
Számos autó kínál különböző vezetési üzemmódokat, ám ezek általában kimerülnek az ECO, a Normal és a Sport módokban, melyeket esetleg még egy Low Traction opcióval fejelnek meg. Ehhez képest a Lamborghini új, egyelőre leleplezésre váró hibrid csúcsmodellje tizenhárom különböző üzemmódot kap.
Először adott három alap üzemmód, a Recharge, a Hybrid, és a Performance. Recharge módban az apró, 3,8 kilowattórás akkumulátor újratöltése kerül fókuszba, Hybrid beállításnál az elektromos motorok és a V12-es dinamikusan együttműködik, miközben Performance módban a maximális teljesítményen van a hangsúly.
Ezen három alap üzemmódon kívül elérhető még négy vezetési üzemmód: a City, Strada, Sport és Corsa. A City értelemszerűen a városi, míg a Strada az országúti üzemmódot jelöli, de a Sport sem szorul különösebb magyarázatra, míg a Corsa a pályamód elnevezése. Ezeket szabadon kombinálhatjuk a három alap üzemmóddal, így vezethetünk például City Hybrid, vagy Sport Recharge üzemmódban is. Előbbi esetében akár teljesen elektromos hajtás is elérhető, utóbbinál pedig magasabb teljesítmény mellett fékezés esetén a visszatápláláson van a hangsúly.
Aki egy kicsit jártas matematikából, az bizonyára észrevette, hogy háromszor négy csak tizenkettő, eggyel kevesebb tehát, mint a gyártó állítja. Hogy mi lehet a titokzatos tizenharmadik mód, azt egyelőre nem tudjuk, de az Aventadorban is akadt egy EGO elnevezésű opció, ahol a sofőr szabadon testre szabhatta a különböző paramétereket és beállításokat. Talán itt is erről lehet szó.
Ezeken kívül a Lamborghini megvillantotta új modelljük műszerfalát is, illetve közölték: már csak párat kell aludnunk az autó hivatalos leleplezéséig.