Két új terepre szánt Rangert csinált a Ford, mert 500 Nm átrendezi a határt
A Ford Rangert Ausztráliában fejlesztették, és ez nagyjából meg is magyarázza, hogy a munkás XL, a duplakabinos XLT, a sportos Wildtrak, a luxusba hajló Platinum és a zúzós Raptor mellé miért kell még két gyárilag tuningolt pickup a Fordtól. Azért, mert az emberek szeretik. Itt is, és ott is.

Az XL, az XLT és a Wildtrak adott volt, a Ford Ranger Platinum pedig azért született, mert a Volkswagen Amarok magasabb felszereltséggel készül a Ford Ranger alapjaira, tehát logikus volt az eredetiből is csinálni egy opciókkal teli utcai csúcsmodellt. Terepre pedig ott a Raptor, ami továbbra is teljesen egyedi ajánlat a piacon.
Az új Ford Ranger Raptor kemény terepen hegyikecske, aszfalton meg kezes bárány
292 lóerővel magabiztos a vadonban, belül pedig kényelmes a legvadabb platós. A két hátsó vonószemmel fakultatív, ki mit tép ki a helyéről.
Csakhogy a Ranger Raptort egyelőre kizárólag a biturbó V6-tal lehet megvásárolni, így pedig húsz és fél millió forintról indul. Azoknak, akik szeretnek terepezni a pickupjukkal, de többre vágynak, mint a Wildtrak, most itt a Wildtrak X és a Tremor. Mondhatni, hogy nagy lett a Ranger család.

A Wildtrak X 26 mm-rel magasabban és 30mm-rel szélesebb nyomtávval érkezik, dupla Bilstein gátlókkal, haspáncéllal és átdolgozott, megerősített kormányművel. A motor a kétliteres biturbó dízel 205 lóerővel és 500 Nm nyomatékkal már 1750-es fordulaton, míg a váltó a jól ismert tízsebességes automata. Az összkerékhajtás kapcsolható, ám zárható differenciálművek nincsenek, mert azokhoz továbbra is Raptort kell venni.
A macsó kinézet kedvéért kellő mennyiségű feketére fújt vizuális elemmel is megdobták az X-verziót az olyan elektronikus segédek mellett, mint a fordulókört a fékekkel negyedével rövidítő Turn Assist, vagy a Trail Control, ami választható sebességgel mászik vagy ereszkedik a kemény terepeken is, teljesen magától.
Külsőre egy fokkal visszafogottabb választás a Ranger Tremor, ám a technológia szinte azonos. Ennek alapja az XLT, bár a módosított futóműgeometria itt is az önfeledt terepezésnek kedvez.
Idióta ötletemből is sikersztorit csinált a Hilux
Sárdagasztás játékgumikon egy bezárt vasútvonal vadászata közben. Trabantos sínautózás és a Toyota pickup, amit nem zavar a felhasználó hülyesége.
A Tremor belseje gumiszőnyegekkel támogatja a könnyű tisztítást, míg az opcionális kiegészítőket a Raptorban is látott előre kábelezett tetőkapcsolósorral lehet kezelni. Jár még a csomaghoz a feketére fényezett hátsó bukókeret is, hogy legyen hova felrakni a sok LED lámpát.
A Ford ezen felül hamarosan új tetőcsomagtartó rendszert is kínál majd a Rangerhez, hogy bizonyos hosszú szállítmányok ne a platóról lelógva foglalják a helyet.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Megjött a Tesla negyedéves eredménye és gyalázatos
Ennél mindenki jobbra számított.
- Hírek
Május 21-én újra találkozik a hazai autóipar krémje Budapesten, a MOL Campuson!
A konferencia idén a globális trendek hazai hatásaira fókuszál, különös tekintettel azokra a változásokra, amelyek már itt kopogtatnak az ajtón.
- Hírek
Pánikszobát kapnak a Tesla-kereskedések az erőszakos ügyfelek és vandálok miatt
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.
- Hírek
Nyert egy 911 GT3 RS-t, részegen rommá törte
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
- Technika
Most szombaton MűhelyPRN 300. adás élőben!
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
- Hírek
Alig 40-nel döcögött az autópálya középső sávjában egy fogalmatlan suzukis bácsi
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
- Hírek
Itt a legjobban gyorsuló, utcai Skoda, ami valaha készült
A kétmotoros újdonság a legerősebb és legkeményebb Elroq, egyben a legjobban gyorsuló és leggyorsabban töltő Skoda, ami eddig készült.
- Közélet
Tömeges baleset az autópályán, de a károkozó ismeretlen - ki fizet végül?
Ha már fizetős az autópálya, nem lehetne, hogy valaki felelősséget is vállaljon az ott keletkezett károkért, amikor a károkozó ismeretlen marad?
- Hírek
Lenyűgöző, nyúlánk kupét és kabriót mutatott a Genesis
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
- Hírek
Súlyos baleset történt a Forma-1-es Japán Nagydíj szabadedzésén, ezért félbeszakították
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
- Hírek
A Teslát másolja a Hyundai, de ezzel mind jól járunk
Az első ezzel szerelt modellek 2026 második negyedévében érkeznek.
- Hírek
Te adnál 4,5 millát egy sokat futott, vén Civic-ért?
A 34 éves Civic futásteljesítménye is combos, de azért így se véletlen, hogy valaki egy zsák pénzt adott érte.
- Hírek
Így néz ki a használtautó-cunami a Dacia hazájában
Ömlik a használt autó a szomszédba.
- Tesztek
Taszítanak a BMW-k? Ez a te autód!Teszt: BMW 120d - 2024.
Egy anti BMW-ben az a jó, hogy sztereotípiáktól mentesen élvezhetjük a bajorok részletekbe menő alaposságát, most éppen dízelmotorral.
- Sajtóközlemény
1,4 millió egynapos autópálya-matrica kelt el 9 hónap alatt
Boldog szülinapot egynapos autópálya-matrica! Íme a tapasztalatok.
- Hírek
Szétrúgott egy Cybertruckot, de biztosan megbánta
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
- Közélet
Az F1-es Japán Nagydíj legnagyobb kérdései
Kétség sem férhet hozzá, hogy a Japán Nagydíj legnagyobb kérdése a Lawson helyére érkező Yuki Tsunoda teljesítménye lesz.
- Hírek
Még furcsább, megosztóbb a frissített Hyundai Ioniq 6
Bemutatták az új Ioniq 6-ot, de a műszaki részletek még váratnak magukra.
- Hírek
Összefogás: az eddigi legnagyobb töltőhálózat épül Európában
A tervek szerint 1700 új töltő épülne, összesen 11 ezer töltőponttal, Európa 25 országában.
- Hírek
A Halálos Iramban egyik leghülyébb jelenetének eredetileg volt értelme, de átírták
2JZ motor egy MK4-es Suprában?! Na ne!!!!!!44NÉGY!!!
- Hírek
Astrával okozott káoszt egy idióta, de végül más autója tört rommá
Láncreakciót indított egy szabálytalan előzés, aminek a végén egy vétlen sofőr Volkswagenje tört bucira.
- Hírek
Rátett egy mae gerit a parkoló Puntóra az Audi A6
Nem tudjuk, hogy mi járhatott az Audi sofőrjének a fejében.
- Égéstér
10 milliós „olcsó” autók tárháza
A Hyundai Inster, a Dacia Bigster és várhatóan az elektomos Suzuki Vitara is nagyon jó ár/érték arányú autók lesznek, ám ma már ez is 10 milliós, vagy annál magasabb szintet jelent.
