A bébi-Range Rover belsejét is utolérte a digitális rontás
Manapság minden ráncfelvarrás kötelező eleme legalább egy szép nagy kijelző, és a frissített infotainment rendszer. Ez itt sincs másként: a Range Rover Evoque, a gyártó „kompakt szabadidőjárműve" egy hajlított 11,4 colos infotainment érintőképernyőt kapott, mely a Velar és Discovery Sport modellekben is megtalálható.
Az összes fontosabb funkciót ezen keresztül érhetjük el, így az utastérben csökkent a fizikai gombok száma. Bár ezzel a gyakorlattal szemben már biztonsági aggályok is felmerültek, a gyártó szerint itt nincs mitől félni: a kijelző bal- és jobboldalán elhelyezett oldalsávoknak hála a funkciók 80 százaléka csupán két érintéssel elérhető. Az Apple CarPlay és Android Auto az Amazon Alexa hangparancs támogatással együtt alapfelszereltség.
Szintén nagyobb újítás, hogy az Evoque már távoli szoftverfrissítéseket is támogat, ráadásul elérhető hozzá egy telefonos applikáció, mellyel nyithatjuk és zárhatjuk az ajtókat, bekapcsolhatjuk a fűtést és – a plug-in hibrid modelleknél – időzíthetjük a töltést.
Az utastér levegőjét most már – a Comfort Pack részeként – egy PM2.5-ös levegőszűrő tisztítja, de elérhetővé vált több új kárpitopció is. Ezek közül a Kvadrat gyapjút érdemes kiemelni, mely 58 százalékkal könnyebb a bőrnél miközben ugyan olyan ellenálló.
Ami a hajtáslánckínálatot illeti, a jövőben az összes Evoque-ba kerül plusz akkumulátor és villanymotor. A D165 és D200 dízel, valamint a P200 és P250 benzines változatok mind automata váltós lágy-hibridek, míg a P300 egy gyorstölthető plug-in hibrid körülbelül 60 kilométeres tisztán elektromos hatótávval.
A JRL (korábban Jaguar Land Rover) még nem közölt információt a frissített Evoque érkezésével kapcsolatban, de a gyártás felfuttatását „biztos ellátás" esetén megkezdik.