Hivatalosan is leleplezték a Zenvo TS-ek utódját, az Aurorát, amiben V8 helyett egy négyturbós 6.6 literes V12-es motor van hibrid hajtáslánccal együtt.
Az Aurora két verzióban lesz kapható: az Agil egy versenypálya-orientált modell, amiben a V12-es mellett egy elektromotor van, amit egy hétsebességes váltóval párosítottak. Mindez a hátsó kerekeket hajtja. Kombinált lóereje 1450 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1400 Nm. A 4,8 méter hosszú és két méter széles versenyautó súlya nagyjából 1300 kilogramm, amelyet aktív hátsó szárnnyal és a fékezést segítő karosszériaelemekkel is elláttak.
Végsebessége 365 km/h, és 250 km/h-nál 880 kg a leszorítóereje. A 100-as sprintet 2,5 másodperc alatt teljesíti a 0-300-at pedig 10 alatt. Előre 20-, hátra 21 colos felniket raktak, amelyeket Michlein Pilot Sport Cup 2 vagy Cup 2R abroncsokkal gumiztak fel.
A másik kiadás a Tur, amit már inkább grand tourernek szánnak. Ebben ugyanazt az 1250 lóerős V12-est találjuk, csak nem egy, hanem két elektromotor társul hozzá, amivel a kombinált teljesítmény 1850 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1700 Nm. Az Agillal ellentétben a Tur négykerék meghajtású, valamint nehezebb is: 1450 kg.
Végsebessége 450 km/h, 100-ra 2,3 másodperc alatt gyorsul fel, 400-ra pedig 17 alatt. A felnik és a gumik megegyeznek az Agilhoz rendelhetőkkel.
A két verzióból összesen 50-50 darab fog készülni, amiknek gyártása 2025-ben kezdődik, az első darabokat 2026-ra fogják kiszállítani. Az árát még nem jelentették be.