A JLR vezetője, Adrian Mardell még júliusban lengette be, hogy a Jaguar méregdrága villanyautógyárként születik majd újjá, miután a múltbéli irányvonal „középszerűségbe taszította" a márkát. Az újjászületés mértékét jól jelzi, hogy a Jaguar a teljes kínálatának lecserélését tervezi.
Mindez azért is érdekes, mert Mardell elődje, Thierry Bolloré korábban még a teljesen elektromos I-Pace megtartásáról beszélt, ám úgy néz ki, ez többé nem része a vállalat terveinek.
![2](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5047/50477/504775/50477563_3848291_cb48e7942a304ff932c4939846ee7f51_wm.jpg)
„Nem akarjuk, hogy a termékeink túl sokáig legyenek a piacon, különösen ami az elektromos (I-Pace-t) illeti." – mondta Mardell, aki szerint csupán arra várnak, hogy JEA nevű villanyplatformjuk készen álljon a bevetésre. A vezető szintén hozzátette: az I-Pace-t igazából csak azért árulják, hogy beférjenek a kibocsátási kvóták alá.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=qkqpdiqkjm/fastid=kzscwwbbqxcxdteqinjisynykamw/nc=0)