2023.10.12. 13:29

Szép teljesítmény a Range Rover Evoque Convertible a Land Rovertől, ám ne feledjük, hogy hiába van a Defenderből V8-as kiadás is, még a kétajtós Range Rovert is másoknak kellett tető alá hozniuk. Ha a modern Defender 90-ről van szó, belép a chatbe a The Flying Huntsman is, a Kahn egyedi építésekért felelős divíziója. Ők abban a műhelyben szeretnének építeni évi néhány 90 Spydert, ahol az Aston Martin One-77 is készült. Éljen Coventry.

2

A Kahn Design különböző divíziói csináltak már többek közt hatkerekű Defendert Corvette V8-cal és hosszú orrú pickupot is a gyári hajtáslánccal. Az ilyesmit az Egyesült Királyság tehetős autórajongói sosem fogják megunni.

Végtelen opció hát a régivel, most viszont az új Defendert vizsgálták meg az átépítés szempontjából, majd arra jutottak, hogy NS3-as alumíniumlemezekből kézzel kalapálva egész látványos spydert csinálhatnak a 90-es, vagyis legrövidebb formájában 4,323 mm hosszú modern platformra.

A gyári alutetőt praktikusan tárolható vászonra cserélő modellből évi nyolcat tudna építeni a The Flying Huntsman, mivel a kétszemélyes 90 Spydert hat hónap létrehozni a donorautóból. Opció még a teljesen egyedi tervezésű kovácsolt felniszett, a 90-ben elérhető legerősebb motor pedig épp 518 lóerős, hála kompresszoros V8 mivoltának. Szerintem nem kérdés, hogy szükség lesz az összes rubrika kipipálására.