Nyolc készül a Pagani Imola Roadsterből, 850 lóerős V12-vel
Lerántotta a leplet Horacio Pagani a legújabb limitált Huayra szériáról, mely a korábbi Imola nyitott verziója. A bejelentés szerint nyolcdarabos szériában kínált Roadsterről ezek még csak renderek, tehát a prototípus egyelőre nincs fotózható készültségben. Bárhogy is, ez a zöld-konyak kombináció elég ütősre sikerült.
Tudtuk, hogy jön, korábban pedig már összefoglaltam, mitől is különleges a keménytetős Imola. Természetesen a Roadster sem okoz csalódást, hiszen 1260 kilós tömegéhez 850 lóerős duplaturbós V12 társul, ami az AMG mérnökeinek köszönhetően 3600 és 5600-as fordulat között lead 1100 Nm csúcsnyomatékot is.
Mivel ez a karosszéria 280 km/h környékén 600 kilónyi leszorítóerőt termel, az Imola Roadster 2.0 g-vel bír gyorsulni, 2.2 g-s csúccsal és szintén 2.2 g-s lassulási maximummal. Ebben segít a Brembo négy karbon-kerámia féktárcsája az elől hat-, hátul négydugattyús nyergekkel, valamint a Pirelli elől 265, hátul 355-széles P Zero Trofeo RS gumiabroncsai.
A hátsó diffúzor sem kér elnézést a légörvényekért, a Carbo-Titanium HP62-G2 és Carbo-Triax HP62 kompozitok vegyítéséből készült váz a Cr-Mo acél segédkeretekkel és a kovácsolt alumínium dupla lengőkarokkal pedig bírni fogja a terhelést, akármilyen közel is jár a felhasználó a 350 km/h-nál limitált végsebességhez. Sál, sapka, bukósisak.