Ha tetszik, ha nem, tényleg veszik a hódfogas BMW-ket

2024.01.06. 12:47

Az utóbbi években számos autógyártó gondolta újra saját dizájnnyelvezetét, melyek közül talán a BMW húzta a legmerészebbet. Az új, agresszív formavilág még hagyján, a többségnél az egész hűtőmaszkot beborító hatalmas vesék verték ki a biztosítékot, melyeket a 7-es és 4-es BMW-k kaptak meg. Tetszik vagy nem tetszik, a megosztó dizájn tényleg több vásárlót vonz.

Erre utalnak legalábbis azok a statisztikák, melyek típus szerint lebontva részletezik a BMW-k eladásait. Eszerint a hódfogas 7-esből és 4-esből 80,9, illetve 37,4 százalékkal többet adtak el időarányosan, mint hódfog nélküli elődeikből.

420A0705

Fontos azonban hozzátenni, hogy a statisztikát azért árnyalja néhány tényező. Először is, az előző generációs modellek eladásait jelentősen rontották a koronavírus járvány okozta ellátási gondok. 2020-hoz és 2021-hez viszonyítva szinte az összes autógyártó növelni tudta eladásait. Mársészt a 7-es és 4-es BMW már sokkal szélesebb palettát jelent, mint régen. A két típus elektromos és belső égésű hajtáslánccal, többféle kivitelben is kapható.

Ennek ellenére a 2-es és 3-as BMW-k eladásai nem nőttek nagyobb testvéreikhez hasonló mértékben, így úgy tűnik, a vesék vonzereje létezik.

Forrás: motor1.com