A Sandero olyan, mint a Mustang: ameddig lehet, belső égésű marad!
Kevés gyártó meri felvállalni egy-egy modellnél, hogy az ameddig lehet, csak belső égésű motorral lesz kapható. Most ezen szűk klubba csatlakozott a Dacia Sandero.
Ugyanis Xavier Martinet, a Dacia értékesítési főnöke azt mondta az Autocarnak, hogy „addig nem fogják villamosítani a legkelendőbb Sandero modelljüket, amíg a tisztán belsőégésű motoros kínálat „nem válik problémássá” az ügyfelek számára.
Martinet magyarázata szerint megtehetnék, hogy a Sandero egyszer villanyautó legyen, de akár hibrid is lehetne, hiszen „ott a Reanult Captur és a Clio, vagyis technikailag kivitelezhető.” A kérdés inkább az, hogy a vásárlók akarnának-e több ezer euróval többet fizetni egy Sanderóért csak azért, mert hibrid. Martinet szerint erre az a válasz, hogy nem igazán.
Ezáltal pedig a Sandero ameddig lehet, marad a belső égésű motoros konstrukciónál. Így pedig jelenleg olyan ligában van a Sandero, mint a Ford Mustang, vagy a Porsche 911.