A Porsche nem kötődik annyira a belső égésű motoros Panamerához, mint a 911-hez, így elképzelhető, hogy a jövőben tisztán elektromos meghajtású (is) lesz. Így viszont feltevődik a kérdés, hogy mennyire lesz létjogosultsága a Taycannak. Vagy fordítva.
A Taycannak a faceliftjét, a Panamerának pedig az új generációját mutatta be a gyártó nemrégiben. Míg az utóbbi maximum plug-in hibridként lesz kapható – kezdetben –, addig a Taycan modellvonal-főnöke, Kevin Giek biztos abban, hogy a jövőben a Panamera is tisztán elektromos hajtású lesz, írta az Autocar.
Mivel a Panamera méretben csaknem azonos a Taycannal, főleg a CrossTurismóval, így jogosan vetődik fel a kérdés, hogy szükséges-e két modell ugyanabba a kategóriába. Giek elmondása szerint a Porsche minden modellel hosszútávra tervez, és ez igaz a Panamerára és a Taycanra egyaránt.
A Taycant már csak azért is meg szeretnék tartani, mert az volt a villanyautójuk előfutára, „innovációja”, így a jövőben is ezt a szerepet tartanák fenn számára. Valamint a Panamera inkább a luxus vonalat viszi, a Taycan pedig a sportosabbat. „"Nyilvánvalóan különböznek egymástól. Mindkettőnek megvan a megfelelő pozíciója a piacon. Mindkettőnek van értelme, és biztosak vagyunk benne, hogy a vásárlóik is megmaradnak.”