Kiszivárgott képeken a BYD hot hatch-e, a 422 lóerős Seal X
Röviden:
- Az Ocean-M koncepcióautó utcai változatát láthatod a képeken
- Ezek kiszivárgott képek, a hivatalosak később érkeznek
- Az újdonság jóval kevésbé vad, mint a koncepcióautó
- A Seal X típusjelzés se biztos még
- A csúcsmodell 422 lóerős lehet
A BYD a közelmúltban megmutatta, hogy hogyan képzelnek egy igazán merész, sportos ferdehátút. Most megérkezett a túlzó, távirányítós autóra emlékeztető Ocean-M utcai változata, a Seal X.
A koncepcióautó nagyon mokány darab volt, a kész verziót viszont jóval visszafogottabbra dizájnolták. Ez onnan nézve igen szomorú körülmény, hogy a tanulmánynak baromi jól állt ez a vad stílus, ami az utcaiból szinte teljesen hiányzik.
Mivel ezek egyelőre még csak kiszivárgott képek, reménykedhetünk, hogy a végső, hivatalosan is bemutatott változat jobban hasonlít majd a koncepcióra. Bár most még Seal X-nek hívják, előfordulhat, hogy nem ez lesz a végleges típusjelzés.
Azt már most is tudni lehet, hogy a közepesen agresszív Seal X minden változata lítium vas-foszfát akkumulátort kap, a kapacitást viszont egyelőre még homály fedi. Két modellváltozat közül lehet majd választani: az alapmodell egymotoros lesz és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja, míg a csúcsmodell két motort és összkerékhajtást kap.
Markáns különbség lesz a teljesítményben is: a gyengébbik változatot 218 lóerősnek mondják, az erősebb viszont elvileg 422 lóerős lehet. Utóbbi már tényleg olyan teljesítmény, amivel joggal lehetne modern hot hatchnak nevezni az újdonságot, már amennyiben elég könnyűvé és mozgékonnyá tudják tenni. A hivatalos bemutató se lehet már messze, akkor már többet fogunk tudni a típusról.
Forrás: Ministry of Industry and Information Technology China