- A japán Best Car magazin információi szerint a Toyotánál már készül egy új, tisztán belső égésű motoros megfizethető sportautó.
- A modell állítólag a 2015-ben bemutatott S-FR koncepció evolúciója lesz.
- Mindez azt is jelenti, hogy bár az új autó az MR2 piaci szerepét tölti majd be, valószínűleg orrmotoros, hátsókerék-hajtású kialakítással készül.
A Toyota elnöke, Akio Toyoda előszeretettel hangsúlyozza a „Három Testvér" szellemiséget, mely egykor a japán gyártó három sportautóját, a Suprát, a Celicát és az MR2-t jelölte. Supra jelenleg is létezik, a GR86 pedig hellyel-közzel az egykori Celicához hasonló szerepet tölt be, így az Autocar szerint adja magát egy új MR2, vagy valamilyen szellemi örökös érkezése.
A japán Best Car magazin arról ír, hogy a Toyota már el is kezdte munkát, miután a vezetőség zöld utat adott egy új, tisztán belső égésű motoros megfizethető sportautónak. A modell állítólag a 2015-ben bemutatott, de soha meg nem valósult S-FR koncepció evolúciója lesz. Ebben az az érdekes, hogy az S-FR egy rövidítés, mely „kicsi, orrmotoros, hátsókerék-hajtású" sportautót jelöl. Könnyen lehet tehát, hogy az új modell nem középmotoros mivolta miatt, hanem inkább a piacon betöltött pozíciója okán nevezhető az MR2 örökösének.
Utóbbi megállapítás amiatt is igaznak tűnik, hogy a Toyota korábban bemutatott egy FT-Se nevű koncepciót, mely bár tisztán elektromos hajtással készül, már első ránézésre is az MR2 középmotoros arányait igyekszik átmenten a villanyautó korszakba.